پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم در خطبه های نمازجمعه تبریز با تبریک هفته بسیج، اظهارکرد: این نیروهای مخلص و بی ادعا همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و همان طور که در دوران دفاع مقدس حماسه ها آفریدند، اکنون هم می توانند حماسه ساز باشند.

وی، برهوشیاری آحاد مردم به خصوص بسیجیان در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: اهتمام در انتخاب افراد صالح و با کفایت برای مجلس ضروری است.

خطیب جمعه تبریز افزود: باید افراد مومن و معقتد به ولایت به مجلس راه یابند تا از آرمانهای امام راحل (ره) دفاع کرده و مشکلات مردم را حل کنند.

وی همچنین با توجه به فرارسیدن روز نیروی دریایی از جانفشانی ها و دلاور مردی های این نیرو تقدیر کرد و گفت: این نیرو نقش قابل توجهی در حفظ امنیت و کیان کشور دارد.

آیت الله آل هاشم بر لزوم تکریم و استفاده از تجارب بازنشستگان تاکید و اظهار کرد: احترام به این قشر موجب امیدواری نیروهای شاغل به آینده و تلاش بیشتر برای خدمت به نظام و کشور می شود.

وی با توجه به فرا رسیدن ماه محرم، بر عزاداری های مشروع و بدون تظاهر تاکید کرد و گفت: شرکت در مراسم ماه محرم ارتباط امت با ائمه و ولایت را تحکیم می بخشد.

خطیب جمعه تبریز با اشاره به اهداف قیام عاشورا بر نماز اول وقت تاکید کرد و گفت: نهی از منکر و امر به معروف را باید از خودمان شروع کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 4 / 9 / 1390برچسب:, توسط میثم